среда, 21 декабря 2011 г.

Dunja Ilic - Zivim na ivici


Dunja Ilic - Zivim na ivici 2011

Zivim na ivici
drze me poroci
a on je jedan od njih

Tako sam navikla
druge da zavodim
a jos patim za njim

Lako se lomim
jos lakse sastavljam
brzo volim, brze zaboravljam
takvu kakvu me je Bog stvorio
nijedan nije voleo

Zivim na ivici
cuju se koraci
duhova proslosti

Lagano teram ih
al' znam nece otici
jer ti si jedan od njih

Samo suze lice mi miluju
tu jos duhovi proslosti spavaju
bezi od mene, sve je to lazni sjaj
bezi od mene i sebe sacuv



Живу на грани (Дуня Илич)


Живу на грани
меня держат пороки
в он один из них

Я так привыкла
других соблазнять
а все еще страдаю по нему

Меня легко сломать
еще проще собираюсь
быстро люблю, еще быстрее забываю
такую, какой меня создал Бог
ни один не любил

Живу на грани
слышатся шаги
духов прошлого

Медленно преследую их
но знаю, что они не уйдут
потому что ты один из них

Только слезы ласкают мне лицо
здесь еще спят духи прошлого
беги от меня, все это ложный блеск
беги от меня и сохрани себя

Комментариев нет:

Отправить комментарий