понедельник, 2 января 2012 г.

Lambe Alabakovski - A more



Lambe Alabakovski - A more


Sunce grije me
u dusi toplo je
dve nedelje dok cekam te
ljubav dise zrak,
i budi plavi grad
dok prekriva se oblake.
Mirno more ti i ja,
pjesak zejla za nas dva,
dok sanjarim jasno te gledam,
moi snovi brisu trag,
srce budi vjetar blag,
ti si tu i tad kat te nema.
Ref:A more, a more je
kao miris tvoga tjela,
a more, ne prestaje da me muci kad te nema
da me muci kad te nema.
Sunce grije me,
u dusi toplo je,
tri dogine a nema te,
ljubav trazi zrak
dok spava plavi grad
i sakriva sve poraze.
Mirno more ti i ja
pjeska zejla za nas dva,
dok sanjarim jasno te gledam,
moi snovi brisu trag,
srce budi vjetar blag,
ti si tu i tad kad te nema.
Ref:
Ne nije san ,
ne, ne,
ne, nije san
sve jasno je more na tebe mirise,
ne, nije san
ne, ne,
ne, nije san,
ja vidim te i kad nisi kraj mene.
Nisi kraj mene ,
nisi kraj mene,
ne, ne, ne, ne, ne, ne,
nisi kraj mene.
Ref:

Комментариев нет:

Отправить комментарий