понедельник, 2 января 2012 г.

Lambe Alabakovski feat. Darko Dimitrov - Vrati mi go srceto



Lambe Alabakovski feat. Darko Dimitrov -

Vrati mi go srceto

Nemoj da gledash vo ocive moi
placam bez solzi za posleden pat
jas bi ti go prostil drugiot
no ti ne zasluzuvash
tebe ke te kazni vremeto

Vrati mi go srceto
ne si odi so nego
odi v pekol bez nego
ne go davam zaludno
vrati mi go srceto
nemam solzi bez nego
nema ljubov vo nego
veke se e zaludno ....

Dosta me prasuvas dali te sakam
zarem ti ne gledas deka e kraj
po vtorpat jas ne prostuvam
odi si zaminuvaj
samo zastani za mig i

Vrati mi go srceto
ne si odi so nego
odi v pekol bez nego
ne go davam zaludno
vrati mi go srceto
nemam solzi bez nego
nema ljubov vo nego
veke se e zaludno ....

Vrati mi go srceto ....

Moeto srce ti go zema
i od nego krv ne izvira
sega e del od tvojata kolekcija
toa srce ne e tvoe
toa ne taguva za nas
vrati go nazad za da mozam pak da sakam ....

Vrati mi go srceto
ne si odi so nego
odi v pekol bez nego
ne go davam zaludno
vrati mi go srceto
nemam solzi bez nego
nema ljubov vo nego
veke se e zaludno .... 




Комментариев нет:

Отправить комментарий